Facebook

Moje Mikołajki...

czwartek, 6 grudnia 2012

Co prawda miałam inne plany i post miał się ukazać już dziś rano, jednak mój synek miał dziś ten "gorszy" dzień i niestety dopiero teraz mam czas. Dzień się już kończy, Mikołajki za nami, a ja chciałam się z Wami podzielić moimi małymi mikołajkami, których sfotografowałam do tej pory w ten przedświąteczny czas. Pierwszy to ten najważniejszy - mój syn Tymon. Jest też Antoś, Adaś, Tymek i Kornelia. A na koniec nieokiełznany Kacperek, którego już miałam okazję gościć u siebie. Kacper już trochę podrósł i ma swój charakter. Nie bardzo chciał ze mną współpracować, ale i tak jestem zadowolona z tych zdjęć:) Pozdrawiam mamę Kacperka, która dzielnie zniosła te trudy wraz ze mną:D

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Synka ma Pani ślicznego , mój dopiero skończył roczek :)

Zaglądam chętnie, bo strasznie podobają mi się Pani sesje
Pozdrawiam ciepło i z sąsiedztwa (Winogr)
Marta

marciniaki.com pisze...

Bardzo dziękuję. Miło mi! Również pozdrawiam i życzę udanych Świąt!

Prześlij komentarz